יונדאי מציגה מערכת היברידית חדשה ופורצת דרך
מערכת היברידית מתקדמת של יונדאי מציבה סטנדרט חדש בכוח ויעילות

יונדאי מוטור גרופ חשפה את מערכת ההנעה ההיברידית מהדור הבא שלה, שמביאה סטנדרט חדש של כוח ויעילות. המערכת המתקדמת הזו משלבת טכנולוגיות חשמול חדשניות לשיפור ביצועים ויעילות דלק.
המערכת החדשה כוללת תיבת הילוכים עם שני מנועים משולבים, שניתן לשלבם עם מגוון מנועי בעירה פנימית, מה שמאפשר ביצועים ויעילות דלק מיטביים במגוון רחב של רכבים. בנוסף, טכנולוגיות ממוקדות חשמול שולבו במערכת ההיברידית החדשה לשיפור ביצועי הנהיגה, עידון ונוחות הנסיעה.
דונג הי האן, סגן נשיא בכיר וראש מרכז הבדיקות להנעה חשמלית ביונדאי מוטור גרופ, אמר: "פיתחנו מערכת היברידית חדשנית שמשלבת את הניסיון הרב שלנו בפיתוח מנועים, תיבות הילוכים ומערכות היברידיות עם טכנולוגיות חשמול המיושמות ברכבים החשמליים המובילים שלנו. נמשיך לפתח טכנולוגיות חדשניות שמנצלות את יכולות החשמול במהלך המעבר לרכבים חשמליים, ומספקות ללקוחות רכבים ידידותיים לסביבה עם ביצועים מעולים."
המערכת החדשה כוללת מנוע P1 חדש שמטפל בהתחלה, ייצור אנרגיה מהסוללה והעברת אנרגיה לסיוע בהנעה. מנוע הנהיגה P2 אחראי על הנעה ובלימה רגנרטיבית. שילוב המנועים המשולב הזה משפר את הכוח, הביצועים ויעילות הדלק תוך השגת העברת הילוכים חלקה והפחתת רעשים ורעידות לחוויית נהיגה מעודנת יותר.
המערכת ההיברידית החדשה מציעה יעילות דלק טובה ב-45% ויותר כוח ב-19% בהשוואה למנועי בעירה פנימית מאותה קטגוריה, ומספקת עידון משופר. המערכת תוצג לראשונה בדגם יונדאי פליסייד 2.5 טורבו היברידי.
יונדאי מתכננת להרחיב את מערך ההנעה ההיברידית שלה ממודלים קומפקטיים ועד לרכבי יוקרה גדולים, תוך התאמת הטכנולוגיות המתקדמות לצרכים של כל דגם ושוק אזורי.
המערכת החדשה כוללת גם טכנולוגיות חשמול מתקדמות כמו הנעה חשמלית לכל הגלגלים (e-AWD), בקרת תנועה חשמלית (e-VMC 2.0), בלימה רגנרטיבית חכמה ועוד, שמטרתן לשפר את ביצועי הנהיגה והיעילות.
יונדאי מתכננת להמשיך לפתח ולשפר את הטכנולוגיות הקיימות תוך פיתוח מערכות חדשות כדי לספק חוויית חשמול מועילה יותר ללקוחות.