לוגו
עדכונים

יונדאי זוכה בגרנד פרי ושני אריות זהב בקאן ליונס

הסרט 'Night Fishing' והקמפיין 'Tree Correspondents' מביאים ליונדאי הכרה עולמית

יונדאי מוטור זכתה בגרנד פרי ושני אריות זהב בפסטיבל קאן ליונס 2025 עם הסרט הקצר 'Night Fishing' והקמפיין 'Tree Correspondents'. ההישגים הללו מדגישים את החדשנות והמצוינות היצירתית של המותג בסיפור מותגי.

הסרט 'Night Fishing' זכה בגרנד פרי בקטגוריית תוכן ממותג, מה שמסמן הישג נדיר למותג רכב קוריאני. הסרט, שנוצר בשיתוף פעולה עם חברת התקשורת Innocean, הבמאי מון ביונגגון והשחקן הקוריאני סון סוקקו, מציג נרטיב קולנועי ללא אלמנטים פרסומיים מפורשים. הסרט צולם כולו מנקודות מבט של שבע מצלמות קבועות על רכב, ומציג את יונדאי כמובילה בסיפור מותגי.

הקמפיין 'Tree Correspondents' זכה בשני אריות זהב ואריה כסף בקטגוריית המלאכה הדיגיטלית. הקמפיין משתמש בבינה מלאכותית לניתוח נתונים אקולוגיים מיערות IONIQ ברחבי העולם, ומספק תובנות על בריאות היערות והמגוון הביולוגי באמצעות סיפור חדשני. השנה מציינת את יום השנה העשירי לתוכנית 'IONIQ Forest', והקמפיין חושף את הסיפור המלא של הפרויקט, כולל שתילת מיליון עצים ב-13 אזורים ברחבי העולם.

הקמפיין 'Tree Correspondents' משנה את הפרספקטיבה ומאפשר לעצים לספר את סיפורם על חשיבות שימור היערות, ויוצר מעורבות חדשה סביב השפעת האקלים. בניגוד לשיווק מבוסס בינה מלאכותית קונבנציונלי, הקמפיין ממקסם את היתרונות של הבינה המלאכותית באופן יצירתי.

יונדאי מוטור תשתתף גם במושב בלעדי בפסטיבל קאן, מה שמדגיש את נוכחותה המשפיעה בזירה היצירתית העולמית. מאז הופעת הבכורה ביוני 2024, הסרט 'Night Fishing' זכה להכרה רבה בפסטיבלים נחשבים, כולל פרס הגרנד פרי בקטגוריית הבידור הממותג בפרסי קליו.

פסטיבל קאן ליונס, שנוסד ב-1954, הוא אירוע יוקרתי בן חמישה ימים המציג מצוינות עולמית בפרסום ותקשורת. הפסטיבל השנתי מושך מעל 25,000 הגשות ו-13,000 משתתפים מיותר מ-100 מדינות.

תגובות 0

משתמש

להצמיד את התגובה הזו?

If you already pinned a comment, this will replace it

מחיקה תגובה

למחוק את התגובה לנצח?

מחיקה תשובה

למחוק את התשובה לתמיד?

דיווח על תגובה

דיווח על התשובה