כיצד שירותי IT ממריצים את ה-ROI של AI
שירותי IT ממלאים תפקיד מרכזי בהאצת אימוץ AI והשגת תוצאות עסקיות מוחשיות.

בזמן שה-AI הגנרטיבי מתבגר במהירות מהוכחות קונספט ראשוניות להתרחבות ברחבי הארגון, הוא משנה את אופן הפעולה של עסקים, משפר את חוויות הלקוחות ודוחף את גבולות החדשנות. בלב השינוי הזה נמצאים שירותי הטכנולוגיה משותפים אמינים המתמחים במקסום ה-ROI.
במחקר שהוזמן על ידי Forrester Consulting, נסקרו מעל 500 מקבלי החלטות IT גלובליים על הצרכים העיקריים שלהם מספקי שירותי IT. התגובות מראות על תלות גוברת בשירותי IT כדי לספק ערך עסקי עם AI.
אחת התובנות המרכזיות מהמחקר היא הצורך בשינוי תהליכים כדי לנצל ולהרחיב את ה-AI בצורה אפקטיבית. שבעים אחוז ממנהיגי ה-IT ציינו כי הם זקוקים למומחיות חיצונית כדי לסייע להם בשינוי תהליכים עסקיים ולהשיג תוצאות עסקיות טרנספורמטיביות, במיוחד כשמדובר ב-AI.
דוגמה לכך היא ארגון השירותים של Dell, שהחל לפני כ-8 שנים לדיגיטציה של יותר מ-4,000 תהליכים עסקיים ושיפור זרימות העבודה. תהליכים אלו אוטומטו באמצעות כלים מתקדמים להנדסת תהליכים ולמידת מכונה, מה שאיפשר לראות את מה שנקרא 'הדרך המאושרת' - כלומר, מתי הדברים עובדים טוב עבור הלקוחות ומה קורה כשהם לא.
יכולות שירות מקצה לקצה הן מפתח ליצירת תוצאות עסקיות עם AI. יישום AI הוא תהליך מורכב שדורש יותר מחומרה או כלים מתקדמים: 72% ממקבלי ההחלטות ב-IT מעדיפים ספקי שירותי IT עם יכולות AI מקצה לקצה.
שירותים הם חלק מרכזי בהפקת ערך עסקי מטכנולוגיית AI. על פי המחקר, 'מנהיגים מסתמכים יותר ויותר על ספקי שירותי IT כדי להניע חדשנות, לחזק את ההבדלה התחרותית ולזהות השפעה חוצת ארגון מעבר למחלקת ה-IT.'
שירותי IT מאיצים את ה-ROI עם AI. יותר ממחצית מהנשאלים (53%) אמרו ששירותים עוזרים להאיץ את יישום ה-AI, 63% ציינו את הערך של מוכנות והדרכה לפני הפריסה, ו-64% אמרו שהם זקוקים לעזרה עם נתונים לשימושי AI.
שירותים משחררים את הפוטנציאל של AI. מסטרטגיה ראשונית להתרחבות AI, ספקי שירותי IT כמו Dell יכולים לעזור להאיץ את אימוץ ה-AI ולהניע ROI מוחשי ברחבי עסקים בכל הגדלים.