קמפיין 'Feels Like' של יונדאי מציג את IONIQ 9
יונדאי משיקה את ה-IONIQ 9, רכב SUV חשמלי יוקרתי עם שלוש שורות

יונדאי, בשיתוף עם סוכנות הפרסום האסיאתית-אמריקאית TEN Advertising, השיקה קמפיין יצירתי חדש המציג את ה-IONIQ 9, רכב SUV חשמלי עם שלוש שורות. הקמפיין, הנקרא 'Feels Like', מכוון למשפחות אסיאתיות-אמריקאיות המחפשות רכב יוקרתי עם מרחב פנימי מרווח ונוחות טעינה.
הקמפיין מציג את ה-IONIQ 9 כרכב הדגל של סדרת הרכבים החשמליים של יונדאי, עם עיצוב אלגנטי ומרחב פנימי מרווח לכל המשפחה. בנוסף, הקמפיין מדגיש את הנוחות שבטעינה מהירה בזכות חיבור NACS המובנה.
הקמפיין מתרחש בפארק הלאומי ג'ושוע טרי, ומדגים את הדרכים השונות שבהן כל בן משפחה משתמש ב-IONIQ 9, תוך התמקדות בצרכים של נוחות יוקרתית וגמישות מרחבית. כמו כן, הקמפיין מתייחס לחששות הנפוצים של הצרכנים האסיאתיים-אמריקאים בנוגע לנגישות ומהירות הטעינה.
אריק תומאס, מנהל השיווק החווייתי והתרבותי ביונדאי, אמר: 'שיתוף הפעולה החדש שלנו עם TEN Advertising הוא עדות למחויבות של יונדאי לחיזוק הקשר עם הקהילה האסיאתית-אמריקאית באמצעות סיפור סיפורים שמתחבר לקהל שלנו בצורה אותנטית'.
הקמפיין 'Feels Like' פותח על ידי TEN Advertising, והופק על ידי ORCA Creative מדרום קוריאה. הוא מציג את ההצעות היוקרתיות של ה-IONIQ 9, כגון מושבי הרפיה עם תמיכה לרגליים, מרחב פנימי מעוצב ורחב, ונוחות טעינה מתקדמת.
הקמפיין יופץ בפלטפורמות שידור, דיגיטל, מדיה חברתית ותיאטרון בפורמטים של 15, 30 ו-45 שניות, במטרה למקסם את ההשפעה הרגשית על הקהל. בנוסף, הקמפיין יכלול שיתופי פעולה עם משפיענים ואלמנטים חווייתיים לקידום ה-IONIQ 9.
סוכנות TEN Advertising, שהוקמה על ידי קארן פארק, מתמחה בשיווק ופרסום לקהל האסיאתי-אמריקאי, ומספקת שירותים שמטרתם לחבר את המותגים לקהל זה בצורה תרבותית ורלוונטית.