יונדאי משיקה תוכנית תגמולים חדשה ללקוחות
תוכנית התגמולים מציעה הנחות על רכבים ושירותי Bluelink™

יונדאי מוטור אמריקה הכריזה על השקת תוכנית תגמולים חדשה ללקוחותיה, בשם Hyundai Rewards, שמטרתה לשפר את חווית הבעלות על רכבי יונדאי. התוכנית מציעה לבעלי רכבים חדשים וקיימים הנחות על רכבים חדשים ושירותי Bluelink™.
התוכנית, המוצעת ללא עלות, מאפשרת לבעלי רכבי יונדאי להצטרף בקלות דרך חשבון MyHyundai שלהם ולהתחיל לצבור תגמולים באמצעות מגוון פעילויות, כגון ביצוע תחזוקה מתוכננת או שימוש בתכונות Bluelink™.
מישל פואריה, סגן נשיא לתחום השירותים לאחר מכירה וחווית לקוח ביונדאי מוטור אמריקה, ציין: "עם תוכנית התגמולים החדשה של יונדאי, אנו שואפים לשפר את חווית הבעלות על רכבי יונדאי עבור לקוחותינו הנאמנים. רצינו ליצור תוכנית שתהיה אינטראקטיבית ותגרום לבעלות על יונדאי להרגיש מתגמלת יותר."
התוכנית מציעה שלוש רמות תגמולים – כסף, זהב וכחול, כאשר הכחול הוא הגבוה ביותר. בעלי רכבי יונדאי יתחילו לצבור תגמולים ברמת כסף מיד עם ההרשמה.
בניגוד לתוכניות תגמולים אחרות של יצרני רכב, תוכנית התגמולים של יונדאי אינה מבוססת על נקודות ואינה דורשת בדיקת אשראי או רכיב צבירת נקודות בכרטיס אשראי. בעלי רכבים מתוגמלים על פעולות שהם כבר מבצעים כדי להתחבר למותג.
לאחר ההרשמה, חברי Hyundai Rewards פשוט צוברים את דרכם לרמת התגמולים הבאה על ידי השלמת מגוון פעילויות במהלך שנה קלנדרית. פעילויות צבירה כוללות: רכישה או השכרה של רכב יונדאי חדש או מוסמך, השלמת תחזוקה מתוכננת, השלמת קמפיין שירות או קריאה לתיקון, הרשמה למנוי בתשלום של Bluelink, שימוש בשירותים מרחוק ושימוש במפתח דיגיטלי.
התוכנית מציעה הנחות על רכבים חשמליים ורגילים, כמו גם הנחות על שירותי Bluelink™ Connected Care ו-Remote. לדוגמה, בעלי רכבים ברמת כחול יוכלו ליהנות מהנחה של 60% על שירותי Bluelink™.
יונדאי מתכננת להרחיב את התוכנית ולהציע תגמולים נוספים ברמת הסוכנות וברמת השותפים בהמשך השנה.
תוכנית התגמולים החדשה של יונדאי מציעה ללקוחותיה הזדמנות ליהנות מהנחות והטבות נוספות, תוך חיזוק הקשר עם המותג והגברת שביעות הרצון של הלקוחות.