מהמטבח לחלון: חדשנות AI במסעדות Yum! Brands
איך Yum! Brands מאיצה את החדשנות במסעדות בעזרת AI

תעשיית המסעדות המהירות (QSR) עוברת מהפכה בזכות הבינה המלאכותית (AI). חברת Yum! Brands, החברה הגדולה בעולם בתחום המסעדות והחברה האם של KFC, Taco Bell, Pizza Hut ו-Habit Burger & Grill, הכריזה על שותפות עם NVIDIA בכנס ה-AI העולמי של NVIDIA. המטרה: להטמיע פתרונות AI מבוססי NVIDIA ב-500 מסעדות השנה.
ג'ו פארק, מנהל הדיגיטל והטכנולוגיה הראשי ב-Yum! Brands ונשיא Byte by Yum!, הצטרף לפודקאסט של NVIDIA AI כדי לשתף כיצד החברה מאיצה את פריסת ה-AI בעזרת NVIDIA AI. האסטרטגיה של Yum! Brands, המתמקדת ב-AI, שואפת לשפר כל היבט בחוויית המסעדה, מהמטבח ועד לאינטראקציות עם הלקוחות.
פארק הסביר כיצד Yum! Brands משתמשת בלמידת מכונה כדי לייעל תחזיות מכירות וניהול מלאי, ובכך לפתור את בעיית בזבוז המזון והחוסרים במלאי. AI יכול גם לסייע בניהול המטבח. דמיינו פיצריה מקומית שמקבלת עשרות שיחות בזמן קצר וצריכה לתכנן אילו הזמנות להתחיל קודם כדי שהלקוחות יקבלו את הפיצות שלהם טריות ככל האפשר.
"אנחנו משתמשים ב-AI כדי לפתור את זה," אמר פארק. "אנחנו יכולים לאסוף כל מיני קלטים שונים ולהחיל למידת מכונה כדי להבין אילו פיצות של לקוחות להכין עכשיו ואילו מאוחר יותר, או אילו ניתן לאסוף על ידי נהג המשלוחים."
עם יותר מ-61,000 מסעדות הפועלות ברחבי העולם תחת המותג Yum! Brands, היעילות בקנה מידה גדול תמיד בעדיפות. כמו כן, חשוב לשמור על פשטות עבור מנהלי המסעדות וחברי הצוות. לשם כך, Yum! Brands השיקה לאחרונה את Byte by Yum!, פלטפורמה ייחודית המופעלת על ידי AI שמשלבת טכנולוגיות רבות שהמסעדות המהירות מסתמכות עליהן.
מעבר להזמנות מואצות על ידי AI, Yum! גם בוחנת ראיית מחשב לניתוח תנועת דרייב-ת'רו ולחקור מקרים חדשים לשימוש ב-AI כדי לתפוס, להתריע ולהתאים את כוח האדם, במטרה לייעל את מהירות השירות. הצוות גם מתרגש מ-Voice AI לקבלת הזמנות, כולל מקרים ייחודיים לשימוש בקצה.
"אם תחשבו על Baja blast, chalupa, gordita - מילים שלא נמצאות במילון האנגלי של וובסטר - השותפות עם NVIDIA עזרה לנו רבות כי הצלחנו לאמן מודלים עם המילים והלשון הייחודיים שלנו," הסביר פארק, בהתייחסו להזמנות נפוצות ב-Taco Bell.
"AI בחלון הדרייב-ת'רו מגביר את הדיוק ומהירות קבלת ההזמנות, ועוזר להקל על עבודת חברי הצוות," הוסיף פארק.
לסיכום, Yum! Brands ממשיכה להוביל את החדשנות בתעשיית המסעדות המהירות בעזרת AI, תוך שיפור חוויית הלקוח והגברת היעילות התפעולית. עם השותפות עם NVIDIA והפלטפורמה החדשה Byte by Yum!, החברה מתקדמת לעבר עתיד שבו AI משחק תפקיד מרכזי בכל היבט של פעילות המסעדות.