לוגו
עדכונים

הרפתקאות חדשות עם טויוטה 4Runner 2025

קמפיין חדש של טויוטה מזמין אתכם לגלות מחדש את הטבע עם 4Runner 2025

טויוטה מזמינה את הנהגים לצאת להרפתקה חדשה עם קמפיין השיווק האחרון שלה, 'חלון לטבע', המציין את השקת ה-4Runner 2025. הרכב החדש משלב בין מורשתו האגדית לבין נוחות מתקדמת וטכנולוגיה חדשנית, ומיועד לאלו המחפשים את הריגוש שבחקירה, בין אם ברחובות העיר או בטבע הפראי.

לדברי מייק טריפ, סגן נשיא קבוצת השיווק של טויוטה, 'הקמפיין לוכד את מהות ההרפתקה שהגדירה את ה-4Runner של טויוטה במשך למעלה מ-40 שנה. ה-4Runner 2025 משלב בין יכולת קשוחה לחדשנות מודרנית, ומעורר בנהגים השראה לאמץ את קסם הטבע'.

הקמפיין, שנוצר על ידי Saatchi & Saatchi, כולל סרטוני CTV באורך 30 שניות ו-15 שניות בשם 'Into the Wild', וכן מגוון סרטוני NLV באורך 6 שניות ו-15 שניות כמו 'Full Screen', 'Jam Session', ו-'Unsteady Ground', בבימויו של פיטר ת'וויטס. כל סרטון לוכד את רוח ה-4Runner, ומציג את יכולתו לעורר ביטחון ולמצוא הרפתקה בכל פנייה.

ב-'Into the Wild', אב ובתו חוקרים את ההרים ב-4Runner 2025 החדש שלהם, לצלילי השיר של Lord Huron, 'La Belle Fleur Sauvage'. כשהאב מבחין שבתו מרותקת לטאבלט שלה, הוא מחליט לשנות כיוון ולהצית בה את תחושת ההרפתקה. כשה-4Runner כובש את השטח הקשוח, יצורי יער שובבים משקפים את רוח החקירה שלו. הבת מוקסמת בעיניים פקוחות ומעורבת בעולם סביבה. הסרטון מסתיים כשהם מקימים מחנה תחת השמיים הפתוחים, נוכחים ומעורבים בטבע.

בקמפיין היספני, '4Runner Landia', ההשקה של ה-4Runner 2025 לוקחת את ההרפתקה לשטח בלתי צפוי. הקמפיין מזמין לטינים המחפשים הרפתקאות להשתתף בתחרות על הזדמנות לזכות ב-4Runner 2025 חדש ובחלקת אדמה לבחירתם ליצירת מגרש המשחקים האולטימטיבי שלהם. הקמפיין כולל סרטון באורך 30 שניות, בבימויו של אריק מלדין, בכיכובו של סוכן נדל"ן כריזמטי המציג את הנופים המדהימים בתוך ומחוץ ל-4Runner החדש.

הקמפיין של טויוטה 4Runner החדש הוא קמפיין משולב לחלוטין המתרחב על פני CTV, תוכן דיגיטלי, וידאו דיגיטלי, מדיה חברתית בתשלום, פרוגרמטית, אודיו סטרימינג, וחווייתי. תוכן/וידאו דיגיטלי כולל שותפים כמו AllGear Digital + AllTrails, Amazon Music Live, Canela Media, Discovery Channel en Espanol, ועוד.

ה-4Runner 2025 של טויוטה בנוי להרפתקה, ומשלב בין יכולת אגדית לחדשנות מודרנית בעיצוב חדש לחלוטין שנשאר נאמן למורשתו הקשוחה. עם עמידה נועזת ואתלטית ופרטים מעודנים, ה-4Runner החדש מוכן לכל שטח. הוא מציע מנועים עוצמתיים ויעילים, ומצויד בטכנולוגיות מתקדמות לנהיגה בשטח.

לסיכום, הקמפיין החדש של טויוטה מזמין את הנהגים לחוות את העולם מחדש דרך חלון ה-4Runner 2025, ולגלות את הקסם שבטבע.

תגובות 0

משתמש

להצמיד את התגובה הזו?

If you already pinned a comment, this will replace it

מחיקה תגובה

למחוק את התגובה לנצח?

מחיקה תשובה

למחוק את התשובה לתמיד?

דיווח על תגובה

דיווח על התשובה